Abonamente si promotii valabile in 2016

Pentru noi, accesul pacienților la servicii medicale corecte este cel mai important. De aceea, în fiecare an, date fiind complexitatea diagnosticelor și a terapiilor de recuperare, avem în vedere facilitatea accesului la tratamente și terapii noi și eficiente prin promoții și alcătuirea diverselor abonamente, menite să aducă inovațiile și descoperirile medicale mai aproape de pacienți și sănătatea acestora.

Vă invităm să le accesați cu încredere!

DISCOUNT 5% ABONAMENTE LUNARE: Profită acum de discount-ul de 5 % pentru  12 Ședinte de kinetoterapie și hidrokinetoterapie

Recuperarea medicală joacă un rol important în viața copiilor cu afecțiuni ortopedice și mai ales cu afecțiuni neurologice, încă din primele zile de viață. Marea majoritate a acestor afecțiuni pot fi tratate cu succes dacă tratamentul de recuperare se inițiază cât mai curând după naștere, in functie de tipul afecțiunii, de gravitate și de vârstă se pot aplica diverse asocieri ale metodelor de recuperare  (kinetoterapie, hidroterapie, electroterapie de tonifiere, etc.)

PACHETUL SCREENING NEONATOLOGIC: Primii pași către o viață sănătoasă
Suntem aici pentru familia ta și ne concentrăm împreună asupra elementelor fundamentale în dezvoltarea copilului. Pentru ca ne pasa de sanatatea copilului tau si pentru ca vrem sa contribuim la dezvoltarea normala a  bebelusului, am redus consistent pachetul

Screeningul neonatologic este acum redus la 1200 lei.

Evaluarea bebelușului încă din primele săptămâni de viață este necesară pentru a stabili nivelul de funcționare a nou – născutului, precum și pentru a avea un prognostic al dezvoltării ulterioare și al eventualelor posibile anomalii în dezvoltare.
Medicii noștri recomandă această evaluare:

• În vederea examinării clinice
• Sarcini gemelare
• Sarcini obținute prin FIV
• Bebelușilor cu diverse suspiciuni ( suflu cardiac, deformări ale piciorușelor, tulburări neurologice, evaluare APGAR sub 9)
• Bebelușilor cu risc la naștere ( lipsa de oxigen, ventilat mecanic, greutate mică)

Investigatii paraclinice necesare pentru o evaluare cât mai completă și pentru un diagnostic cât mai precis:
- Ecografie Transfontanelară
- Consult Neurologic
- Ecografie Cord
- Consult Cardiologie
- Ecografie șold
- Consult ortopedie
- Ecografie abdominală
- Consult Pediatrie

CARDUL DE FIDELIZARE. Pentru sănătatea copilului tău
Pentru orice consult sau investigație efectuată în cadrul Orto–Clinic, beneficiezi de un discount de 5%.

Pentru noi, sănătatea bebelușului tau este pe primul plan. Deși se spune că atunci când ai copii mici,  ai și probleme mici, noi știm că  cea mai mică afecțiune medicală netratată la timp devine o problemă mare. De aceea, fidelizăm grija zilnică pentu copilul tău prin această promoție.

ANALIZA MERSULUI GRATUITĂ: 3 este numărul care duce către o postură corectă

Postura corectă a corpului uman s-a dovedit a avea o influență foarte mare asupra sănătății sistemului osteo – musculo – articular. Orice abatere de la postura corectă are influente negative asupra organismului sau trădează o afecțiune deja instalată.

Posturo-testul este o investigație de ultima generație a staticii și dinamicii piciorului. Constă în 3 analize:
  • Analiza computerizată a posturii
  • Analiza computerizată a mersului